WARSZAWA

7 kategorii konkursowych/ najlepsi pracodawcy praktyki EB godne naśladowania

7 czerwca 2018 | Warszawa
Weź udział w konkursie!

Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2018

Już po raz siódmy mamy przyjemność zaprosić pracodawców prowadzących działania z zakresu budowania marki pracodawcy do zgłaszania projektów do konkursu EBEA. Cieszymy się, że z roku na rok poziom konkursu jest coraz wyższy, a jurorzy mają coraz cięższy orzech do zgryzienia. Nagrody dla najlepszych zostaną wręczone podczas gali na konferencji EBM Summit 2018 w dniu 7 czerwca 2018.

Co?

Idea konkursu

Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, wiedzy, a czasami odwagi, żeby zaskoczyć, wyróżnić się i przyciągnąć uwagę kandydatów. Ideą konkursu jest nagrodzenie tych, którym się to najlepiej udaje i pokazanie najlepszych praktyk, które mogą inspirować innych.

Dla kogo?

Pracodawcy

Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w okresie od czerwca 2017 do maja 2018 prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych.

7 kategorii konkursowych

Konkurs 2018

1. Strategia Employer Branding
2. Kampania Internetowa
3. Kampania Rekrutacyjna Offline
4. Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
5. Innowacja Employer Branding
6. Film rekrutacyjny / wizerunkowy
7. Strona/zakładka kariery / Landing page

Trochę historii

Ciekawostki

Nagrody Employer Branding Excellence Awards były po raz pierwszy przyznane w 2012 r. W ciągu 6 edycji konkursu nagrodzonych zostało niemal 70 Pracodawców. Od 2014 r. zwycięzcy otrzymują statuetkę Łucznika ze szkła.

Ważne informacje

Niezbędnik konkursowy 2018

Kilka ważnych informacji na START dotyczących konkursu.

01. Wybierz kategorię konkursową

Zapraszamy pracodawców do wyboru kategorii konkursowej i przygotowanie prezentacji według wzoru (do pobrania po kliknięciu w ikonę). Można zgłosić prace konkursowe w więcej niż jednej kategorii.


02. Terminy

Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 11 maja 2018 o g. 12.00!
Prace konkursowe w formacie PPT lub PDF prosimy nadsyłać na adres mailowy: biuro@hrminstitute.pl. W razie pytań zapraszamy do kontaktu.


03. Ceremonia wręczenia nagród konkursowych 2018

Podczas Konferencji Employer Branding Summit 2017 zostaną wręczone statuetki dla nagrodzonych pracodawców i zaprezentowane wyróżnione projekty.


04. Regulamin konkursu

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2017 znajdują się w załączonym regulaminie. Zapraszamy do kontaktu w razie pytań.


Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2018

7 kategorii konkursowych

Zapraszamy do zapoznania się z siedmioma kategoriami konkursowymi (w tym dwoma nowymi) VI edycji Employer Branding Excellence Awards. Wybierz odpowiednią kategorię i zgłoś projekt do konkursu! Zrealizowałeś projekty w kilku kategoriach? Gratulujemy! Możesz zgłosić je wszystkie do konkursu.

  • Strategia employer branding 2018
  • Kampania rekrutacyjna off-line 2018
  • Kampania internetowa 2018
  • Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2018
Strategia employer branding 2018
Dobrze zdefiniowana i wdrożona strategia EB ma znaczący wpływ na przyciąganie, zaangażowanie i retencję talentów. Te firmy, którym się udało wdrożyć strategię, na pewno już widzą pozytywne zmiany, a te które zrobiły to najlepiej zasługują na nagrodę!
Kampania rekrutacyjna off-line 2018
Działania off-line to często pierwszy kontakt kandydatów z pracodawcami i szansa na wywołanie wrażenia, które spowoduje ich zainteresowanie firmą. Pracodawcy coraz chętniej wychodzą do kandydatów, aby spotkać się z nimi w ich środowisku.
Kampania internetowa 2018
Szybki rozwój internetowych technologii, ciągle powstające nowe narzędzia otwierają ogromne możliwości tworzenia kampanii, pozwalających na dotarcie do najlepszych talentów, po które pracodawcy chętnie sięgają. Którym firmom udaje się to najlepiej?
Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2018
Pracownicy są najlepszymi ambasadorami marki pracodawcy i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o firmie. Warto więc o nich dbać i budować markę pracodawcy również wewnątrz firmy. Zrealizowaliście wewnętrzną kampanię EB? Czekamy na zgłoszenia!
  • Innowacja employer branding 2018
  • Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2018 (NOWOŚĆ)
  • Strona / Zakładka kariera / Landing page 2018 (NOWOŚĆ)
Innowacja employer branding 2018
Działania employer brandingowe wymagają dużego poziomu kreatywności, sięgania po nowoczesne rozwiązania i umiejętności zaskoczenia odbiorców, ale bez tracenia z oczu ich głównego celu. Który z pracodawców sięgnął po najbardziej innowacyjne rozwiązania?
Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2018 (NOWOŚĆ)
Ciekawie zrobione filmy rekrutacyjne czy wizerunkowe zachwycają, bawią i rozprzestrzeniają się w sposób wirusowy, udostępniane przez kolejnych odbiorców. Który pracodawca zrobił film na miarę… Łucznika? Zobaczymy już wkrótce!
Strona / Zakładka kariera / Landing page 2018 (NOWOŚĆ)
Teoretycznie wszyscy wiedzą, że na stronie karierowej powinny się znaleźć informacje interesujące kandydatów. Nie zawsze tak jednak jest. Jak powinna wyglądać wzorcowa strona, która przyciągnie, a nie zniechęci kandydatów?

Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2017

Employer branding to nie tylko kreatywność

Zwieńczeniem konferencji była gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2017, którego celem jest wyłanianie, nagradzanie i pokazanie najlepszych praktyk EB w Polsce. W tym roku przyznano nagrody w siedmiu kategoriach: Strategia Employer Branding; Kampania Internetowa; Kampania Rekrutacyjna Offline; Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa; Innowacja Employer Branding, Film rekrutacyjny/wizerunkowy (nowość) oraz Strona/zakładka kariery/landing page (nowość).
Poniżej prezentujemy nagrodzonych i wyróżnionych pracodawców w poszczególnych kategoriach.

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym!
Już dziś zapraszamy wszystkich miłośników employer brandingu na konferencję EBM Summit 2018, która odbędzie się 7 czerwca 2018 r. w Warszawie.

Kategoria Strategia EB 2017
PwC Polska – zwycięzca
Fujitsu Poland – zwycięzca
eEngine Software House – wyróżnienie


Kategoria Kampania rekrutacyjna off-line 2017
STX Next – zwycięzca
Deloitte – wyróżnienie
Citi w Polsce – wyróżnienie
Accenture Polska – wyróżnienie

Kategoria Innowacja EB 2017
Capgemini Polska – zwycięzca
Schneider Electric Careers – wyróżnienie
Kuehne + Nagel – wyróżnienie

Kategoria Kampania internetowa 2017
PURO Hotels – zwycięzca
Future Processing – wyróżnienie
Accenture Polska – wyróżnienie
Yameo – wyróżnienie

Kategoria Wewnętrzna kampania wizerunkowa 2017
Luxoft Poland – zwycięzca
VELUX – wyróżnienie
PKN ORLEN – wyróżnienie
Kuehne + Nagel wyróżnienie
AmRest – wyróżnienie

Kategoria Strona/zakładka kariery / Landing page 2017
Vivid Games – zwycięzca
Future Processing – wyróżnienie
Eurocash – wyróżnienie
eEngine Software House – wyróżnienie

Kategoria Film rekrutacyjny / wizerunkowy 2017
Codewise – zwycięzca
Infosys Poland – wyróżnienie
Future Processing – wyróżnienie

Fotorelacja

Gala Employer Branding Excellence Awards 2017

VI edycja Konkursu Employer Branding Excellence Awards 2017

Materiały konkursowe

Pliki regulaminu i prezentacji konkursowej do pobrania.



2017

Regulamin

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem szóstej edycji konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018.

Zobacz regulamin


Do pobrania

Prezentacja

Wszystkie prace konkursowe prosimy przygotować według załączonego wzorcowego szablonu.

Pobierz prezentację
Fotorelacja

Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2016

Zobacz galerię zdjęć z ubiegłorocznej ceremonii wręczenia nagród konkursowych.

Poznaj

Jury konkursu

Employer Branding Excellance Awards 2018

Anna

Macnar

CEO w HRM Institute; ekspert w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR.


Katarzyna

Młynarczyk

Współtworzy Socjomanię jako CEO. Od ponad 7 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów.


Beata

Buchelt

dr Beata Buchelt to wieloletni wykładowca Krakowskiej Szkole Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego, studiów podyplomowych oraz studiów Executive MBA oraz International MBA.


Katarzyna

Rąkowska

Posiada 10 lat doświadczenia w komunikacji. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, komunikacji wewnętrznej, employer brandingu oraz marketingu rekrutacyjnym. Deputy Managing Director w Linkleaders

Pozostańmy w kontakcie!

Zapraszamy do kontaktu na temat konferencji i nie tylko.