WARSZAWA

12 prelegentów / 11 wystąpień
3 warsztaty / inspiracji
Najważniejsze wydarzenie EB w Polsce!

8 czerwca 2017
Poznaj

Prelegentów

Podczas Konferencji Employer Branding Management Summit 2017 będziemy mieli okazję poznać prelegentów, którzy są ekspertami w swojej dziedzinie i w swojej pracy od lat inspirują innych.
http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/04/DOLINSKI.jpg

Prof. Dariusz

Doliński

profesor psychologii, członek korespondent Polskiej Akademii Nauk. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Kierownik Katedry Psychologii Społecznej Uniwersytetu SWPS w Wydziale Psychologii we Wrocławiu. Zajmuje się psychologią społeczną, psychologią osobowości oraz zagadnieniami emocji i motywacji.

http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/04/Anna-Macnar.jpeg

Anna

Macnar

CEO w HRM Institute; doświadczony ekspert, i strateg w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy.


http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2015/12/JAKUBZAK_0493.jpg

Rahim

Blak

CEO click community – agencji social media oraz platformy aplikacji click apps. Koncentruje się na marketingu społecznościowym ze szczególnym naciskiem na social employer branding i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SAAS. Najnowszy startup edrone pozycjonuje jako „Pierwszy eCRM dla e-commerce„. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.

http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/04/Katerina-Beute.jpg

Katerina

Beute

Katerina Beute is a communications professional with +10 years of experience in the areas of Public Relations, Brand PR, Marketing, Change Management, Internal Communications, Employee Engagement and Employer Branding. She joined HEINEKEN in 2008 and learned most of what she knows and does there. In 2016 she moved to HEINEKEN Kraków in Poland, where she still loves to write, talk and share her passion for both the company and beer brands as a Change & Communications Lead.

http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/04/patrycja-kowalczyk.jpg

Patrycja

Kowalczyk

Patrycja Kowalczyk is part of HEINEKEN Kraków family from the very beginning of her professional career path. She joined in 2013 and since then has grown together with the organization. Currently – Talent Acquisition Lead with 4 years of experience gained in the fastest established SSC in Kraków. Experienced in the areas of talent identification, recruitment and recently exploring also employer branding. Passionate about the newest trends and dynamics of changes in talent management.

http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/04/Joanna_Tonkowicz_www.jpeg

Joanna

Tonkowicz

Energetic and enthusiastic PR, corporate communications, marketing, employer branding and social media specialist, with over 10 years of experience in developing corporate communication channels, analyzing and improving coverage and quality. Focused on teamwork and attaining set goals, currently with Deloitte, after 4 successful years at EY, leading a dedicated team implementing projects in the field of recruitment marketing, aimed at students of economics, law and engineering.

http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/04/Anna-Borzeszkowska-www.jpg

Anna

Borzeszkowska

Ma za sobą ponad 20 letnie doświadczenie pracy w korporacjach w obszarze finansów i HR. Certyfikowana nauczycielką MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction). Osoby, które praktykują mindfulness w pracy, zauważają, że poprawia się ich umiejętność komunikowania, mają dużo spokojniejsze i bardziej wyważone reakcje na sytuacje stresowe i szybciej potrafią regenerować swoje zasoby. Pracuje również z osobami z doświadczeniem choroby nowotworowej wspierając ich procesie zdrowienia oraz w budowaniu życia po chorobie.

http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/04/Dominika-Kotuła-Gibas-www.jpg

Dominika

Kotuła-Gibas

Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, studiów podyplomowych z zarządzania zasobami ludzkimi na Politechnice Gdańskiej oraz controllingu personalnego w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zawodowo zajmuje się uszczęśliwianiem i dbaniem o dobrostan pracowników Blue Media pod względem psycho-i-fizycznym. Prywatnie stara się łączyć życie rodzinne z pasją do biegów średnio i długodystansowych.

http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/04/Małgorzata-Jurkiewicz_www.jpeg

Małgorzata

Jurkiewicz

Uważa, ze najważniejsze w życiu są relacje z ludźmi, i to wokół nich zbudowała swoja karierę zawodowa. Obywatelka świata, zamieniła Nowy Jork na Gdańsk a międzynarodowa korporacje na Sopocka firmę Blue Media gdzie od roku jest specjalistką w dziedzinie rekrutacji, rozwoju pracowników i budowaniu relacji. Absolwentka Sopockiej Szkoły Wyższej i Metropolitan College w Nowym Jorku. Inspirują ją ludzie, sztuka i architektura. Miłośniczka podroży dalekich i bliskich.

http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/04/kasia-zadrożna.jpg

Katarzyna

Zadrożna

Culture & Communication Global Manager AmRest. My experience includes internal and external communications (including crisis communication), event management, HR, employer branding, corporate social responsibility (CSR), social media, project management.

http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2015/12/Marek_Spadlo_www.jpeg

Marek

Spadło

Creative w agencji wideo BeeProduction, od 5 lat zaangażowany w tworzenie treści wideo. Temat zna zarówno od strony strategii jak i realizacji. Na podstawie jego koncepcji BeeProduction zrealizowało kilkadziesiąt produkcji z zakresu komunikacji wewnętrznej i employer brandingu. Na co dzień współpracuje m.in. z działami HR rodzimych firm i międzynarodowych korporacji.

http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/04/Melisa_Gibovic_www.jpeg

Melisa

Gibovic

Head of HR People and Talent Management (HQ) & Employer Branding Peek & Cloppenburg

http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/04/Daniel-Ziegl_2.jpeg

Daniel

Ziegl

Associate Mangager Employer Brading at Peek & Cloppenburg KG Wien-Vienna

Pozostańmy w kontakcie!

Zapraszamy do kontaktu na temat konferencji i nie tylko.