WARSZAWA

5 warsztatów / 5 tematów
wiedza i inspiracje w pakiecie

8 | 14 | 15 | 20 | czerwca 2018
Wybierz

Warsztat

Tradycyjnie już, tych którzy są rozszerzyć wiedzę nabytą na konferencji, zapraszamy na warsztaty employer brandingowe. Każdy warsztat to całodzienne spotkanie na wybrany temat. W tej edycji proponujemy pięć różnych tematów:
1. Employer branding strategicznie. – 08.06.2018
2. Content marketing w employer brandingu. – 8.06.2018
3. Social media w employer brandingu – 14 czerwca 2018
4. Strategia komunikacji marki EB – 15 czerwca 2018
5. Employer branding wewnątrz organizacji – 20 czerwca 2018


Uwaga: można wybrać dowolną ilość warsztatów. Zapraszamy!

Warsztat 8.06.2018

Employer branding strategicznie

Warsztat Employer Branding Strategicznie to propozycja m.in. dla tych, którzy chcą rozpocząć pracę nad strategią EB pod okiem specjalistów, a także poznać zasady jej opracowania i niezbędne narzędzia. Jak przygotować strategię employer brandingową w 11 krokach?

Zarejestruj się


Warsztat 8.06.2018

Content marketing
w EB

Odpowiednie treści mogą być ważnym narzędziem w procesie budowania marki pracodawcy.
Jak tworzyć treści, które pomogą dotrzeć do kandydatów? Jak zbudować persony odpowiadające grupom odbiorców?

Zarejestruj się


Warsztat 14.06.2018

Social media w employer brandingu

Media społecznościowe są miejscem, w którym są kandydaci i gdzie szukają informacji o pracodawcach. W jakich kanałach są Twoi odbiorcy? Jak angażować pracowników, żeby dzielili się treściami o pracodawcy? Jak rekrutować w mediach społecznościowych?


Zarejestruj się


Warsztat 15.06.2018

Strategia komunikacji marki pracodawcy

Sztuka komunikowania marki pracodawcy jest jednym z ważniejszych aspektów employer brandingu. Jak zaplanować komunikację do studentów, profesjonalistów czy własnych pracowników, która dotrze do odbiorców i zachęci do działania?

Zarejestruj się


Warsztat 20.06.2018

Employer branding wewnątrz organizacji

Każda organizacja chce, żeby pracownicy byli ambasadorami jej marki wewnątrz i na zewnątrz firmy, bo to właśnie oni są najbardziej wiarygodnym źródłem wiedzy o pracodawcy. Jak efektywnie budować markę pracodawcy wewnątrz organizacji?

Zarejestruj się