WARSZAWA

3 warsztaty / 3 dni
wiedza i inspiracje w pakiecie

9 | 13 | 20 | czerwca 2017
Wybierz

Warsztat

Oprócz udziału w konferencji Employer Branding Management Summit 2017 zapraszamy do udziału w warsztatach employer brandingowych.
Każdy warsztat to całodzienne spotkanie na wybrany temat. W tej edycji proponujemy trzy tematy warsztatów EB:
1. Employer branding strategicznie. – 09.06.2017 (brak wolnych miejsc) oraz 27.06.2017
2. Tworzenie / aktualizacja EVP marki pracodawcy. – 13.06.2017 (9.00-16.00)
3. Emocje w employer brandingu, czyli siła komunikacji marki pracodawcy. – 20.06.2017 (9.00-16.00)

Uwaga: można wybrać dowolną ilość warsztatów. Zapraszamy!

Warsztat 27.06.2017

Employer branding strategicznie

Warsztat Employer Branding Strategicznie to propozycja m.in. dla tych, którzy chcą rozpocząć pracę nad strategią EB pod okiem specjalistów, a także poznać zasady jej opracowania i niezbędne narzędzia. Jak przygotować strategię employer brandingową w 11 krokach?

Zarejestruj sięWięcej informacji


Warsztat 13.06.2017

Tworzenie / aktualizacja EVP marki pracodawcy

Chcąc świadomie kształtować markę pracodawcy konieczne jest znalezienie unikalnych wartości marki pracodawcy (EVP), czyli duszę employer brandingu. Jak je zidentyfikować?

Zarejestruj sięWięcej informacji


Warsztat 20.06.2017

Emocje w EB, czyli siła komunikacji marki

Najlepsze marki pracodawców świata, to te marki, które zrozumiały, że walczą nie o rozum kandydatów, ale o ich serca i umysły. Sztuka skutecznej komunikacji powinna opierać się na budowaniu emocjonalnej relacji z grupą targetową. Jak stworzyć idealną komunikację marki pracodawcy?

Zarejestruj sięWięcej informacji

WARSZTATY I TRENER

Przydatne informacje

Warsztaty EB dają solidne, praktyczne podstawy do rozpoczęcia działań employer brandingowych w firmie. W tym roku przygotowaliśmy aż trzy tematy dotyczące strategii EB, komunikacji (emocji) i EVP marki pracodawcy. Wybierz najbardziej dogodny warsztat dla siebie!



Warsztaty

Trener

Warsztaty poprowadzi Anna Macnar, CEO w HRM Institute; doświadczony ekspert w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, strateg, trener i wykładowca. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR, pokolenia Y.

Dowiedz się więcej