WARSZAWA

3 warsztaty / 3 dni
wiedza i inspiracje w pakiecie

20 czerwca 2017 | Warszawa
Warsztat 20.06.2017

Emocje w EB, czyli siła komunikacji marki

Najlepsze marki pracodawców świata, to te marki, które zrozumiały, że walczą nie o rozum kandydatów, ale o ich serca i umysły. Sztuka skutecznej komunikacji powinna opierać się na budowaniu emocjonalnej relacji z grupą targetową. Jak stworzyć idealną komunikację marki pracodawcy?

Szkolenie Emocje w EB, czyli siła komunikacji marki to propozycja m.in. dla tych, którzy chcą rozpocząć pracę nad komunikacją strategii EB opartą na emocjach.

Jak zaplanować komunikację do studentów, profesjonalistów czy własnych pracowników, która budzi emocje wśród odbiorców i zachęci do działania?

W planowaniu kampanii komunikacyjnej warto zastosować techniki storytellingowe. Każda z firm ma do opowiedzenia fascynującą historię, która może poruszać innych i zaintrygować odpowiednie grupy targetowe. Jak to zrobić? Jak komunikować wartości pracodawcy w sposób zrozumiały dla wszystkich zainteresowanych? Jakie historie wybrać?

Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób związanych z employer brandingiem, HR, rekrutacją, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firm oraz wszystkich osób będących ambasadorami marki pracodawcy.


Nawiąż

Kontakt

Follow HRM Institute


Poznaj

HRM Institute


http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/HRMI_logo_BL_RGB-160x160.jpg

Ramowy harmonogram szkolenia


Planowanie strategii komunikacji marki pracodawcy

External branding

  • Proces kształtowania wizerunku na zewnątrz organizacji.
  • Strategia komunikacji EB dla poszczególnych grup targetowych
  • Dobór narzędzi komunikacji (on-line i offline) w employer brandingu do grupy docelowej.
  • Kluczowe kanały komunikacji z talentami
  • Marketing rekrutacyjny a grupa docelowa.
  • Planowanie zewnętrznej strategii komunikacji krok po kroku.
  • Analiza skuteczności kanałów komunikacyjnych i raportowanie.
  • Mobilne narzędzia employer brandingowe.

Internal branding

  • Komunikacja wewnętrzna w utrzymywaniu najlepszych pracowników.
  • Znaczenie wewnętrznych ambasadorów marki pracodawcy.
  • Planowanie employer brandingowych działań wewnątrz firmy.
  • Kanały komunikacyjne wewn. i zewn. w służbie employer brandingu.
  • Efektywność działań employer brandingowych: zwrot z inwestycji, KPI, ROI.

Siła storytelingu. Kluczowe składniki dobrej opowieści

  • Podstawy storytellingu. Dlaczego storytelling ma większą siłę rażenia?
  • Jak historie wpływają na nasze emocje?
  • Struktura opowieści i techniczne aspekty storytellingu.
  • Kluczowe elementy storytellingu, czyli: opowieść, narrator i widownia.

Każdy ma historię do opowiedzenia. Strategia dobrej opowieści firmowej

  • Rodzaje historii firmowych i ich wpływ na markę pracodawcy.
  • Mapowanie, wybór i konstruowanie historii firmowych.
  • Bohater vs widownia vs narrator.
  • Strategia storytellingowa organizacji.
  • Dobór opowieści do potrzeb organizacji.
  • Struktura opowieści employer brandingowej.
  • Wiarygodność i emocje w storytellingu.

Kanały komunikacji historii firmowych.

  • Wybór kanałów komunikacyjnych w storyterllingu.
  • Utrzymanie uwagi widowni.

Zakończenie

  • Rozwiązania praktyczne i ciekawe case studies.
  • Pytania i odpowiedzi.