WARSZAWA

3 warsztaty / 3 dni
wiedza i inspiracje w pakiecie

9 czerwca 2017 oraz 27 czerwca 2017 | Warszawa
Warsztat 9.06.2017 (brak wolnych miejsc) oraz 27.06.2017

Employer branding strategicznie

Warsztat Employer Branding Strategicznie to propozycja m.in. dla tych, którzy chcą rozpocząć pracę nad strategią EB pod okiem specjalistów, a także poznać zasady jej opracowania i niezbędne narzędzia.

Szkolenie Employer Branding Strategicznie to propozycja m.in. dla tych, którzy chcą rozpocząć pracę nad strategią EB pod okiem specjalistów, a także poznać narzędzia i zasady jej opracowania.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się między innymi:

  • Jak łączyć strategię EB ze strategią firmy.
  • Jak przygotować strategię employer brandingową w 11 krokach.
  • Jak najbardziej efektywnie komunikować się z grupą targetową.
  • Jak mierzyć efektywność działań wizerunkowych.
  • Jak stworzyć plan aktywności na 12 miesięcy.
  • Jak opracować dokument: „Strategia EB w mojej firmie”.

Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób związanych z employer brandingiem, HR, rekrutacją, administracją, zarządzaniem w organizacji, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firm.


Nawiąż

Kontakt

Follow HRM Institute


Poznaj

HRM Institute


http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/HRMI_logo_BL_RGB-160x160.jpg

Ramowy harmonogram szkolenia


Start. Strategiczny wymiar employer brandingu

  • Przedstawienie planu szkolenia, prowadzącego i uczestników spotkania.
  • Ustalenie celów szkolenia.
  • Zarządzanie strategiczne marką pracodawcy a strategia biznesowa firmy.
  • Trendy i wyzwania rynku 2017-20.
  • Analiza ciekawych case studies z Polski i Europy.

Planowanie strategii employer brandngowej w 11 krokach

  • Badania i narzędzia wspierające opracowanie strategii employer brandingowej.
  • Strategiczna analiza wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego organizacji.
  • Definiowanie grup docelowych/targetowych dla organizacji.
  • Doświadczenie pracowników i kandydatów
  • Analiza i stały monitoring konkurencji.
  • Czynniki wpływające na atrakcyjność i wartość marki.
  • Employer Value Proposition – EVP – komunikowanie korzyści zatrudnienia.
  • Internal branding –proces kształtowania wizerunku wewnątrz organizacji.
  • Komunikacja wewnętrzna w utrzymywaniu najlepszych pracowników.
  • Znaczenie wewnętrznych ambasadorów marki pracodawcy.
  • Planowanie employer brandingowych działań wewnątrz firmy.
  • External branding – proces kształtowania wizerunku na zewnątrz organizacji.
  • Siła strony korporacyjnej i elementy wizerunku pracodawcy.
  • Kampanie wizerunkowe online i offline.
  • Marketing rekrutacyjny a grupa docelowa.
  • Planowanie zewnętrznej strategii komunikacji krok po kroku.

Narzędzia komunikacji w employer brandingu | Mierzenie skuteczności

  • Strategia komunikacji EB dla poszczególnych grup targetowych
  • Kluczowe kanały komunikacji z talentami
  • Dobór narzędzi komunikacji (on-line i offline) w employer brandingu do grupy docelowej.
  • Analiza skuteczności kanałów komunikacyjnych i raportowanie.
  • Mobilne narzędzia employer brandingowe.
  • Efektywność działań employer brandingowych: zwrot z inwestycji, KPI, ROI.