WARSZAWA

3 warsztaty / 3 dni
wiedza i inspiracje w pakiecie

13 czerwca 2017 | Warszawa
Warsztat 13.06.2017

Tworzenie / aktualizacja EVP marki pracodawcy

Chcąc świadomie kształtować markę pracodawcy konieczne jest znalezienie unikalnych wartości marki pracodawcy (EVP), czyli duszę employer brandingu. Jak je zidentyfikować?

Szkolenie Tworzenie / aktualizacja EVP marki pracodawcy to propozycja m.in. dla tych, którzy chcą stworzyć lub odświeżyć EVP marki firmy.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się między innymi:

  • Czym jest koncepcja unikalnej wartości pracodawcy (EVP)?
  • Gdzie szukać wyróżników marki pracoadwcy?
  • Jak szukać emocji w EVP?
  • Gdzie szukać i jak konstruować komunikaty wzmacniające EVP marki pracodawcy?
  • Poznaj pięć filarów EVP marki pracodawcy.
  • Storytelling w służbie komunikowania EVP.

Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób związanych z employer brandingiem, HR, rekrutacją, administracją, zarządzaniem w organizacji, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firm.


Nawiąż

Kontakt

Follow HRM Institute


Poznaj

HRM Institute


http://employerbrandingsummit.pl/wp-content/uploads/2017/02/HRMI_logo_BL_RGB-160x160.jpg

Ramowy harmonogram szkolenia


Start. EVP w sercu strategii employer branding

  • Przedstawienie planu szkolenia, prowadzącego i uczestników spotkania.
  • Ustalenie celów szkolenia.
  • Zarządzanie strategiczne marką pracodawcy a EVP.
  • Trendy i wyzwania rynku 2017-20.

Wszystko o Employer Value Proposition

  • Czym jest koncepcja unikalnej wartości pracodawcy (EVP)?
  • Employer Value Proposition (EVP) – komunikowanie korzyści zatrudnienia.
  • Gdzie szukać wyróżników marki pracoadwcy?
  • Jak szukać emocji w EVP?
  • Pięć filarów EVP marki pracodawcy.

Narzędzia komunikacji EVP marki pracodawcy (wewn. i zewn.)

EVP a External branding

EVP a Internal branding

Siła storytelingu. Kluczowe składniki dobrej opowieści

Każdy ma historię do opowiedzenia. Strategia dobrej opowieści firmowej.

Kanały komunikacji historii firmowych.